Sunday, August 23, 2015

5 SEBAB KENAPA CIKMAS AGEN SHAKLEE TERBAIK ANDA


Anda ingin mencuba supplement Shaklee tetapi tidak tahu supplement apa yang sesuai dengan keadaan anda, tidak tahu cara pengambilan supplement yang betul dan tidak puas hati dengan maklumat yang anda cari sendiri?

5 sebab kenapa anda perlu pilih Cikmas sebagai Agen Shaklee anda!

SEBAB YANG PERTAMA : CIKMAS JUGA ADALAH PENGGUNA SUPPLEMENT SHAKLEE



Alhamdulillah, sudah 2 tahun cikmas dan keluarga mengamalkan supplement Shaklee semenjak cikmas mula mendaftar sebagai ahli Shaklee. Kenapa cikmas mendaftar ahli Shaklee? Perlu ke menjadi ahli untuk makan supplement Shaklee? - menjadi ahli tidak wajib. tetapi dengan menjadi ahli, cikmas dan anda boleh dapat harga jauh lebih murah dari bukan ahli. Perlu diingat, harga juga memainkan perana penting sebab supplement adalah sesuatu yang perlu diamalkan. Bukan hanya makan ketika sakit :) Setelah 2 tahun amalkan supplement, Alhamdulillah kesihatan semakin baik. Jikalau sakit pun cepat pulih asbab badan cukup dengan nutrisi Shaklee. Cikmas makan dan suka dengan tindak balasnya kepada tubuh badan cikmas. InsyaAllah anda pun akan dapat rasai kebaikan Shaklee,

SEBAB YANG KEDUA : CIKMAS ADALAH AGEN YANG BERILMU DAN DIIKTIRAF


Diatas kesedaran penjagaan kesihatan tersangatlah berharga dan penting, cik mas mengikuti kursus supplement yang dianjurkan shaklee bagi memenuhi ilmu pemakanan makanan tambahan...bukan hanya untuk cikmas, tetapi untuk memastikan konsultansi dan panduan yang cikmas beri kepada customer cikmas adalah betul dan terbaik. Daripada feedback kebanyakan customer cik mas, mereka memang suka dapatkan konsultansi dari cik mas yang semestinya eksklusif hanya untuk mereka!

SEBAB YANG KETIGA : STOK YANG SENTIASA ADA DI RUMAH


InsyaAllah stok Shaklee memang sentiasa ada dan sentiasa di topup di rumah lebih-lebih lagi vitamin Shaklee yang selalu customer cikmas repeat beli..Dalam seminggu mesti cikmas pasti ke branch untuk urusan pembelian. Jadi,customer cikmas boleh dapat supplement dengan kadar segera. Cikmas boleh cod di sesetengah tempat yang dipersetujui dan boleh juga pos untuk seluruh Malaysia :)

SEBAB YANG KEEMPAT : CIKMAS ADALAH AGEN SHAKLEE YANG SERIUS BERBISNES 



Alhamdulillah, setelah mengambil keputusan untuk berbisnes secara serius, cikmas telah berjaya dinaikkan pangkat sebagai Senior Supervisor yang melayakkan cikmas menerima bonus 4 angka secara konsisten. Syukur, dapat juga jadikan income tambahan kan. Customer cikmas pun dah semakin mempercayai cikmas, Ada dari kalangan doktor, cikgu, peguam, pekerja swasta dan kerajaan yang sudi menjadi pembeli setia cikmas. Yang dah jadi ahli pun masih cikmas bantu buat pembelian dan masih bersedia menjawab segala kemusykilan. Kerana kepercayaan mereka cikmas berada di tahap ini sekarang. Jangan risau kalau nak cari stok Shaklee beberapa tahun akan datang, InsyaAllah cikmas akan terus bersama Shaklee. Lagipun Shaklee dah hampir 30 tahun bertapak di Malaysia.


SEBAB YANG KELIMA : CIKMAS ADALAH AGEN SHAKLEE YANG KOMITED



Bila-bila and perlukan cikmas untuk sebarang konsultansi atau produk Shaklee, InsyaAllah cikmas sudi luangkan sedikit masa untuk anda semua. Cikmas janjikan konsultansi yang terbaik dan sesuai dengan keperluan anda. Jika perlukan apa-apa whatsapp atau mesej saja cikmas di no 0123885484. Cikmas sangat menghargai customer-customer cikmas, Pesanan cikmas, jagalah kesihatan yang diamanahkan Allah sebaiknya. Usah ambil mudah. Usah berkira-kira untuk menjaga kesihatan. Kerana ketika sakit, apapun tak daya kita lakukan..dan ketika itu baru kita hargai erti kesihatan yang sebenar. Semestinya Shaklee adalah pilihan yang terbaik.






Kawasan COD cikmas ; Cheras, Kg pandan, Ampang, KLCC... InsyaAllah di kawasan lain lihat pada kesesuaian masa. Untuk seluruh Malaysia, cikmas boleh poskan dan jika ada rezeki, cikmas selitkan sekali free gift untuk anda :) Salam Ukhuwwah!Assalamualaikum.





8 comments:

  1. Cikmas memang agen Shaklee yang bagus!

    ReplyDelete
  2. kalau ain, nak cari agen macam cikmas jugak. terbaik! :)

    ReplyDelete
  3. kalau ain, nak cari agen macam cikmas jugak. terbaik! :)

    ReplyDelete
  4. Agen mcm ni yg mudah customer nak berurusan.
    Teruskan memberi servis yang terbaik dan tip top sebagai agen Shaklee.

    ReplyDelete
  5. Agen Shaklee terbaikkk 👍👍👍 :)

    ReplyDelete
  6. Semoga cikmas terus maju jaya !

    ReplyDelete